Традиційний
Розпочав захід Вячеслав Сотник, директор з маркетингу та PR HeadHunter Україна.
У своєму виступі спікер закцентував увагу, що grc.ua – це ресурс, перш за все, створений HR-ми для HR. І з часу свого заснування у 2004 році сервіси компанії активно еволюціонували:
2006 рік – було сформовано Консалтинговий центр HeadHunter Україна
2007-2011 рр. – активний розвиток сервісів для роботодавців та HR-бренда
2011 рік – створення проекту
2015 рік – розширення продуктів, запуск Executive Search, створення проектів
2016 рік – запуск проекту «Рекруторія»
2017 рік – започатковано дослідження «Рейтинг роботодавців»

Що чекає на компанію цього, 2019, року? «Ще більше змін», – запевняє Вячеслав. І збереження одного з акцентів на підтриманні екосистеми, яка закриває потреби HR на 360°.

Одна з таких актуальних потреб – необхідність бути високоефективними в епоху digital.
Своїм досвідом з вирішення цього завдання поділилась Олеcя Кирильчук, директор по роботі з персоналом EPAM.
Так, за словами спікера, High Impact команда містить такі «інгредієнти», як місія, структура, так звані «Зони перемог» та переосмислення. Зони перемоги:
Згідно з теорією, існує 4 переможних стратегії-зони, які можуть допомогти будь-якій компанії стати лідером:
- Performance Zone – ключові HR-процеси, що впливають на результати бізнесу
- Productivity Zone – ключові системи та програми, що впливають на результати бізнесу
- Incubation Zone – ініціативи щодо прогнозування тенденцій на ринку праці відповідно до змін у бізнесі
- Transformation Zone – безперервні інновації, які допомагають зберегти високий рівень залучення, збереження, eNPS

Таким досвідом – використанням інновацій задля оцінки емоційного стану працівників та їхньої залученості за допомогою штучного інтелекту – поділився агрохолдинг «Миронівський Хлібопродукт» (МХП).
Ксенія Прожогіна, директор департаменту управління персоналом та комунікаціями:
Зокрема, спікер зазначила, що АI може зафіксувати і розпізнати більше 2 000 різновидів людських емоцій і реакцій. І компанія, маючи такі інструменти, може захистити своїх співробітників від стресогенних факторів, від морального, професійного та психологічного вигоряння, допомогти з адаптацією корпоративній культурі і бізнес-процесам, виявити процеси-драйвери в розвитку компанії, усунути зайві процеси, які гальмують бізнес і зростання компанії. Та й взагалі, щасливий співробітник = ефективний і високопродуктивний співробітник!

Якщо ви впевнені, що ваша компанія має інноваційні та результативні HR-проекти, які роблять співробітників щасливими, запрошуємо вас взяти участь у Премії HR-бренд Україна 2019!
Всі можливості з HeadHunter Україна тут
Слідкуйте за нашими заходами для HR-спільноти в вашому персональному кабінеті роботодавців на grc.ua, а також на сторінці у Facebook: